شما می توانید به هر تعداد که تمایل دارید دوره ها و رویدادهای رایگان و پولی آموزشی دندانپزشکی در دیجیدن را منتشر کنید.
درآمد سهم مدرسان از دوره های آموزشی دندانپزشکی
خلاصه ای از سناریوهای درآمدی حاصل از فروش ویدیو یا محتوای دوره های آموزشی در زیر ارائه شده است.
اصل پارتو: فروش شخصی از طریق مدرس دوره (۸۰-۲۰)
۸۰٪ از سهم درآمد، فروش انجام شده هر محصول که در آن خریداران دوره آموزشی توسط لینک ها و تبلیغات شخصی مدرسان به صفحه خرید محصول هدایت شده اند و به وسیله کوپن اختصاصی مدرس خرید انجام داده باشند به مدرس دوره تعلق می گیرد.
مدرس در این روش می تواند کد کوپن ( کد اختصاصی تخفیف دار دوره ی آموزشی ) خود را از روش های زیر به اشتراک بگذارد:
- انتشار در شبکه های اجتماعی شخصی ( اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک، لینکدین و ….)
- انتشار از طریق پیامک و واتساپ به دوستان و همکاران نزدیک
- ارائه کوپن در کلاس های آموزشی موسسات و دانشگاهی به دانشجویان
سیاست برد- برد: فروش از طریق دیجیدن (۵۰-۵۰)
۵۰٪ از سهم درآمد، در فروش دیجیدن که در آن هیچ کوپن اختصاصی از مدرس استفاده نمی شود. دیجیدن و مدرس به طور مساوی در این فروش ها سهیم هستند که ممکن است کاربران بعد از مرور صفحات اینترنتی و وبسایت دیجیدن برای دوره ها یا از طریق تبلیغات شبکه های اجتماعی دیجیدن اقدام به خرید کند.
توجه داشته باشید:
۲۰% از سهم (۵۰%) دیجیدن صرف تبلیغات و تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و گوگل و پشتیبانی هر محصول می شود.
۱۰% از از سهم (۵۰%) دیجیدن صرف هزینه های نگهداری و پشتیبانی محصول در اینترنت می گردد.
به طور خلاصه:
اگر فروش از طریق شخص مدرس اتفاق افتد ۸۰% از درآمد به ایشان تعلق دارد و همچنین اگر دیجیدن به طور مستقیم یا غیر مستقیم این محصول را به فروش برساند ۵۰% از مبلغ به مدرس دوره تعلق خواهد داشت.
۱% از مبلغ هر تراکنش از سهم دیجیدن به تامین هزینه دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان اختصاص داده می شود اگر شما هم قصد دارید در این اقدام ما همگام باشید از طریق پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.
درآمد سهم برگزارکنندگان از رویدادهای دندانپزشکی
استفاده از تمام ابزارهای ثبتنام دیجیدن برای رویدادهای حضوری که هیچ درآمدی ندارند، کاملا رایگان است. کارمزد دیجیدن برای رویدادهای پولی مطابق جدول زیر به ازای درآمد خالص خرید هر بلیت توسط کابران است. برگزارکننده این امکان را دارد که شیوه پرداخت کارمزد را تغییر دهد؛ به نحوی که کارمزد توسط شرکت کنندگان پرداخت شود.
۷۰% درآمد حاصل از رویدادهای آنلاین و ۹۵% درآمد حاصل از رویدادهای حضوری در صورتی که برگزارکنندگان، اقدام به فروش رویداد از طریق لینک ها و تبلیغات شخصی نمایند به ایشان تعلق خواهد گرفت.
برگزارکنندگان در این روش می توانند کد کوپن ( کد اختصاصی تخفیف دار رویداد آموزشی ) خود را از روش های زیر به اشتراک بگذارد:
- انتشار در شبکه های اجتماعی شخصی ( اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک، لینکدین و ….)
- انتشار از طریق پیامک و واتساپ به دوستان و همکاران نزدیک
- ارائه کوپن در کلاس های آموزشی موسسات و دانشگاهی به دانشجویان
تعرفه رویدادهای آنلاین :
وبینار دندانپزشکی
به طور خلاصه:
در رویدادهای آنلاین اگر برگزارکننده دوره خود اقدام به تبلیغات و رویداد آموزشی نماید ۷۰% از فروش هر بلیط به ایشان تعلق می گیرد و در صورتیکه گروه دیجیدن اقدام به فروش نماید ۵۰% از هر بلیط به برگزارکننده دوره تعلق خواهد گرفت.
تعرفه رویدادهای حضوری :
سمینار دندانپزشکی، گنگره دندانپزشکی، دوره های بلند مدت و کوتاه مدت حضوری دندانپزشکی، کارگاه های دندانپزشکی، کلاس های خصوصی دندانپزشکی، دوره های حضوری جهاد دانشگاهی دندانپزشکی، دوره های حضوری انجمن های دندانپزشکی، دوره های تخصصی دندانپزشکی موسسات آموزشی دندانپزشکی
به طور خلاصه:
در رویدادهای حضوری اگر برگزارکننده دوره خود اقدام به تبلیغات رویداد آموزشی نماید ۹۵% از فروش هر بلیط به ایشان تعلق می گیرد و در صورتیکه گروه دیجیدن اقدام به فروش نماید ۸۰% از هر بلیط به برگزارکننده دوره تعلق خواهد گرفت.
شرایط اعمال و انواع تخفیف ها
راهکارهای خیلی زیادی برای ارائهی تخفیف وجود دارند که به تعدادی از رایجترین آنها اشاره شده است. هر کدام از این روش ها در هر محصولی که اعمال گردد. محاسبات درآمدی پس از کسر تخفیف لحاظ خواهد شد. سیاست استفاده از هر کدام از روش ها بسته به شرایط زمانی ممکن است متفاوت باشد. در صورتی که به عنوان مدرس تمایل داشتید تا با روش خاصی روی یک محصول کار شود از طریق تیکت با پشتیبانی مطرح نمایید.
- تخفیفات هفتگی یا ماهیانه جهت افزایش فروش
- تخفیفات پیشراهاندازی یا پیشفروش محصول
- تخفیفات مناسبتی یا فصلی
- ارائهی تخفیف به انصرافدهندگان از ثبت سبد خرید
- ارائهی تخفیف به مشترکان ایمیل یا اعضای خبرنامه
- تخفیف دراِزای اشتراکگذاری (به جز افراد افیلیت)
- ارائهی تخفیف به معرفیکنندگان و معرفیشدگان
- ارائهی تخفیف به خرید اولیها
- ارائهی تخفیف بر مبنای قیمت کلی سبد خرید
- ارائهی تخفیف به دنبالکنندگان شبکههای اجتماعی
- ارائهی تخفیف به مشتریان وفادار
- ارائهی پیشنهاد تخفیف در لحظهی خروج از وبسایت
- ارائهی تخفیف به روش بازهدفگیری بازدیدکنندگان
- ارائهی تخفیف به اشخاص تأثیرگذار (مثلا نویسندگان یا اساتید)
ارائهی گزارش درآمد
مدرسان می توانند کلیه فروش های دریافتی را در گزارش درآمد خود پیگیری کنند. این گزارش شامل تاریخ خرید، انتساب کانال درآمد، مبالغ تخفیفات، انواع کانال تخفیف، قیمت کل پرداخت شده و درآمد شما می باشد. این گزارش به صورت ماهه و در تاریخ ۱۵ ام هر ماه برای مدرسان گرامی ارسال می گردد.
تسویه مالی و درخواست تسویه
به محض رسیدن سهم تارگت درآمدی هر محصول یا مجموع محصولات یک مدرس به مبلغ سه میلیون تومان (۳,۰۰۰,۰۰۰) به صورت خودکار تسویه مالی توسط دیجیدن با مدرس طی سه روز صورت خواهد پذیرفت.
در صورتی که این مبلغ طی دوره سه ماهه از تاریخ انتشار اولین محصول مدرس به مبلغ فوق الذکر نرسید. شما می توانید درخواست تسویه زودتر از موعد ارسال نمایید که در این صورت تیم پشتیبانی تسویه مالی را طی سه روز پس از دریافت تیتک پشتیبانی شما واریز خواهند کرد.
چگونه مدرس دیجیدن شویم؟
چگونه رویداد در دیجیدن برگزار کنیم ؟
همین الان ثبت نام کنید و رویداد یا دوره آموزشی خود را منتشر کنید.