یکه تازی کمپانی اگزوکد در نرم افزارهای دندانپزشکی دیجیتال تا سال ۲۰۲۰ 

اگزوکد پیشرو می تازد !

همچنان که در تایخچه شرکت اگزوکد آوردیم یکی از شرکتهایی است که در فیلد برنامه نویسی دندانسازی دیجیتال متشکل از مهندسین پزشکی ،دنداپزشکی،رادیولوژیست و برنامه نویس و تکنسین های دندانپزشکی و دندانسازی و چندین دکتر در راستای برنامه نویسی فعالیت دارد. این شرکت در آلمان واقع شده است.

آینده ی پیش روی کمپانی اگزوکد

این شرکت در اواخر سال۲۰۱۶ میلادی برنامه های آتی خود را طی یک نیوزلتر در بازار جهانی منتشر کرده است که  نشان می دهد، در آینده نزدیک چه ماژول هایی به این نرم افزار افزوده خواهد شد.

تکمیل ماژول های پارسیل و ارتودنسی تا اواخر ۲۰۱۷

البته لازم به ذکر است بعضی از ماژول ها مثلpartial framework و ortho قبلا فعال بوده و اواخر سال ۲۰۱۷ کار تکمیل آن بصورت کامل به پایان خواهد رسید و نقایص آن برطرف خواهد شد.

ماژول سرجیکال گاید با همکاری شرکت آمریکایی

در حال حاضر این شرکت در حال همکاری با شرکت guide mia آمریکا در زمینه فراهم سازی طراحی سرجیکال گاید بعنوان یک ماژول آپشنال برروی نرم افزار اگزوکد می باشد.

ماژول طراحی لبخند دیجیتال برای تراش با کدکم

ماژول بعدی این شرکت که به احتمال زیاد در سال میلادی جاری اضافه خواهد شد نرم افزار طراحی لبخند دیجیتال (smile design)دو بعدی و سه بعدی خواهد بود که این امکان را می دهد برای وینیر(veneer) ها همزمان بعد از طراحی دو بعدی فایلSTL یا همان سه بعدی جهت تراش با کدکم و یا پرینتر سه بعدی آماده شود.

ماژول طرح درمان ایمپلنت

مورد بعدی ماژول ایمپلنت پلنینگ (planing) جهت ارزیابی موقعیت restoration قبل از جراحی است که این نرم افزار مکمل سوم  دو نرم افزارsurgical guide planing و  DICOMvl viewer است.

 نرم افزار جایگزین آریتیکولاتور مجازی

نرم افزار جدید بعدی jaw motion import می باشد که حرکات کنیدلاری را بصورت live به شما نشان می دهد و به نوعی جایگزین نرم افزار آریتیکولاتور مجازی خواهد شد. البته به شرطی که شارژ آن پرداخت شود.

 نسل جدید face-bow

ماژول jaw measurement نسل جدید face-bow مجازی بوده که دو کار انجام می دهد بحث ثبت حرکات فکی و میزان فشار دندان ها در ناحیه اکلوژن که این محصول محصول شرکت zebris هست و نمونه اولیه آن ساخت کشور آمریکا شرکت tekscan می باشد.

کتابخانه ایمپلنت های مختلف

ماژول بسیار جدید دیگری هم بنام DIM یا همان digital implant model در حال تکمیل است (تکمیل لایبری اکثر آنالوگ ایمپلنت ها)جهت حذف کچ از پروسه های لابراتواری که هنوز محقق نشده است.

البته در حال حاضر این ماژول یا همان model builder یا model creator قابلیت فعال کردن را دارد جهت پرینت کست ها و متحرک کردن دای ها و DiMک ار کردن و لایبری ایمپلنت آن فقط چند برند اروپایی معروف را ساپورت می کند.

 

برای تهیه و خرید کلیه ماژول های نرم افزار اگزوکد می‌توانید به اینجا مراجعه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید