دیجیدن، با محوریت بررسی و خرید و فروش در حوزه‌ی دندانپزشکی دیجیتال و کدکم

بستری آنلاین برای مشاوره و خرید و فروش کدکم

دیجیدن، با محوریت بررسی و خرید و فروش در حوزه‌ی دندانپزشکی دیجیتال و  دیجیتال دنتیستری با تمرکز بر کدکم در دندانپزشکی بابهترین  ویژگی‌ها و بررسی قیمت کدکم ، فروش کدکم دست دوم و  کدکم کارکرده همچنین ارائه  اسکنر های نو لابراتواری و  اسکنر کارکرده با نرم‌افزار اسکنر و انواع میلینگ چهار محوره، میلینگ پنج محوره  برای لابراتوارهای دیجیتال و کلینیک‌های دارای لابراتوار یا دارای کدکم شروع به فعالیت نموده است.

.

آموزش کدکم و دندانپزشکی دیجیتال

در این راستا بحث آموزش دندانپزشکی دیجیتال و دوره های آموزشی دندانپزشکی دیجیتال و دوره های جامع نیز مورد توجه قرار گرفته است که برای تسهیل روند کار با سیستم ها و بهره‌گیری حداکثری از سیستم ها می‌باشد.

آموزش جز جدایی ناپذیر هر تکنولوژی می‌باشد و آموزش کدکم و پروسه‌های کدکم و نرم‌افزارهای کدکم همچون آموزش اگزوکد و دیگر نرم‌افزارها از هدف های این مجموعه می باشد که با کمک نهادهای دانشگاهی و بخش های خصوصی محقق خواهد شد. برای شرکت در کلاس های آموزشی کدکم و نرم افزارهای دندانپزشکی دیجیتال اینجا کلیک نمایید.

.

خرید و فروش  انواع بلوک و بلنک زیرکونیا

آشنایی و خرید و فروش  انواع بلوک زیرکونیا و بلنک‌ها در دندانپزشکی و  لابراتوار و متریال های نوآورانه ای همچون بلنک ‌های سوپرینیتی،  انامل و حتی فروش پودر زیرکونیا و  کیت رنگ آمیزی زیرکونیا در دسته ‌هدف های این شرکت می‌باشد.

.

 معرفی کمپانی ها و نمایندگی های کدکم در ایران

علت بررسی تاریخچه و محصولات شرکت هایی همچون  آمان گیرباخ و نمایندگی آن در ایران و همچنین شرکت های  آیمس آیکور، زیرکونزان، رولند، ویلند، مگاژن ،دنتیوم، دیو با ورسامیل ، آروم، سیرونا و غیره برای نزدیک شدن به انتخاب هر چه بهتر مشتریان کدکم می‌باشد.

راه کارهای انتخاب کدکم

در بازاری که خرید و فروش کدکم با حالت های مختلف

خرید اسکنر لابراتواری،

خرید اسکنر داخل دهانی،

خرید پکیج کدکم به صورت نقدی و یا اقساط بلند

خرید پکیج کدکم به همراه بلوک‌های  زیرکونیا یا ساکشن و کوره سینترینگ و کمپرسور کدکم

خرید به همراه انواع نرم افزار طراحی ، طراحی لبخند و سرجیکال گاید انجام می‌شود بایستی با دقتی بیش از پیش گام برداشت و تصمیم نهایی را گرفت تا در ارائه خدماتی همچون ساخت بریج های خاص، سرجیکال گاید، تولید و ساخت الاینرهای شفاف ارتودنسی، طراحی آباتمنت و  آباتمنت های اختصاصی با مشکلی روبه رو نشویم.

دیدگاهتان را بنویسید