برگزاری سومین کنگره بین المللی لابراتوارهای پروتز دندان ProLab3 شهریور ۹۶

یکسال از برگزاری دومین کنگره بین المللی لابراتوارهای پروتز دندان گذشت !

با گذشت یک سال از دومین کنگره بین المللی لابراتوارهای پروتز دندان ProLab2  در اوخر شهریور ۹۵ و شرکت بسیاری از تکنسین های لابراتواری و شرکت های لابراتواری و کدکم در این کنگره ، هم اکنون با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری سومین کنگره بین المللی لابراتوارهای پروتز دندان ProLab3 اخبار بسیاری از کمیت و کیفیت سومین دوره به گوش می رسد.

انتظار می‌رود این گنکره حال و هوای صنفی تری بخود بگیرد،  چرا که  این کنگره  تقریبا اولین گنکره پس از اعلان تشکیل  و  تاسیس انجمن پروتز تهران و ایران است.

سوالات و دغدغه های تکنسین های تجربی و فارغ التحصیلان رشته دندانسازی در ارتباط با مجوزهای تاسیس لابراتوار و انجمن و جامعه دندانسازان

بایستی منتظر خبرهای از سوی تیم اجرایی و برگزار کننده آن جهت معرفی تیم های اجرایی و دبیران علمی بود که آیا تغییری در ترکیب آن ها صورت گرفته است با خیر!

مسلما سوالاتی برای تمامی اعضای شرکت کننده در این گنکره خواهد بود که به دنبال جواب آن خواهند بود سوالاتی که از قبل بوده و با تشکیل انجمن دندانسازان انتظارات بیش از پیش تقویت شده اند سوالاتی از قبیل :

  • چرا بایستی انجمن دندانسازان در کنار جامعه دندانسازان ایجاد شود؟
  • چگونگی تفکیک حیطه فعالیت انجمن دندانسازان و جامعه دندانسازان چطور خواهد بود؟
  • چه افرادی در دو گروه مختلف فعالیت می کنند؟
  • انجمن دندانسازان  چه تاثیری در فرایند اخذ مجوز تاسیس لابراتوار خواهد داشت؟
  • نهاد متولی اخذ مجوز تاسیس لابراتوار کیست؟
  • وزارت بهداشت چه نقشی در اعطای مجوزهای تاسیس لابراتوار و ساماندهی آن‌ها ایفا می‌کند؟
  • تجربی کاران دندانسازی چگونه می‌توانند مجوز تاسیس لابراتوار بگیرند؟
  • چرا همگی نهادها تمایل به ساماندهی تجربی‌کاران دارند؟ چرا آزمونی برای رتبه بندی فارغ التحصیلان رشته پرتز نیست تا با رتبه بندی آنان مسئولیت تعدادی از تجربی کاران به مسئولین مجوز دار سپرده شود؟
  • آیا برنامه مدونی برای ساماندهی لابراتوارها وجود دارد؟
  • اساسنامه های تنظیم شده برای ساماندهی مشتمل بر چه اساسی است؟

راه حل همیشگی حل مسائل هم اندیشی خارج از حزب و گروه !!!

این سوالات گوشه ای  دغدغه های تکنسین های تجربی و فارغ التحصیل های دندانسازی است که با نزدیک تر شدن به کنگره مباحث آن داغ تر می‌شود و امیدواریم این گنکره در کنار همه مباحث علمی و نمایشگاهی به روز و دنیای دیجیتال و کدکم آن، این مسائل نیز با برنامه ریزی دقیق و مدون برای همیشه حل گردد. تا زین پس تنها دغدغه این عزیزان اعتلای دانش فنی و علمی و مهارتی باشد نه امور صنفی و مالیاتی و دارایی . . .

همه عزیزان برای برای ثبت نام سومین کنگره بین المللی لابراتوارهای پروتز دندان می توانید با شماره تلفن ذیل تماس حاصل بفرمایید  تا از جزییات برنامه آگاه شوید:
زمان: ۲۹ الی ۳۱ شهریور ۹۶
مکان: هتل المپیک تهران
تلفن:۰۲۱۶۶۹۱۴۲۹۱

دیدگاهتان را بنویسید